onsdag 21 november 2018

Onsdag 21/11-2018 19:44

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen sov illa fram till 11:00 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag gick på en film idag till ett tiden som jag sedan såg på teven millenium har sett ettan men ser nu två och tre den svenska versionen såg en engelska för ett tag sedan. Så sedan gick jag igång med spel idag körde Starlink på Nintendo idag en timme körde jag och det gick okey. Så mer? Jo jag gick igång med middagen till tre tiden hade idag kotletter med stripes och såg då en timme på avsnitt tre på millenium. Så mer? Jo efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så bäddade jag sängen igen. Så mer? Jo jag såg idag att jag hade backat upp spotify så den tog jag bort idag. Så mer? Jag tror jag kommer ta två tabletter när jag smörjar så kan jag ta tre sedan när jag är klar med detta. För jag sover inte om jag smörjar och sover bättre när jag inte gör det. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag. Ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag är redo för att köra imonn om jag bara sover vill säga. Vi hoppas på det.

ROMAN: Ja om jag sover inatt så kör jag igen tills imonn. Tummarna för det tack…

MUSIK: Ja jag behöver pengar för att göra detta minst 50000 går det åt.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: