söndag 4 november 2018

Söndag 4/11-2018 19:40

DAG: Jaha till natt igen då ja och igen en natt som var precis okey på en och 17 rem. Kom ur sängen till 11:00 idag fick i mig frukosten och så satte jag igång med att klippa mig. Skulle ha gjort  detta förra söndagen men glömde då. Men jag gjorde idag och sedan gick jag igång med dammsugningen. Så efter detta så gjorde jag inte nått idag på hela dagen. Idag var jag trött trotts att jag sov okey men bara okey inte bra jag vill sova runt en och en halvtimme så är jag rätt pigg. Så vad har jag gjort idag då jo jag har spelat spel ett tag och sedan har jag inte gjort nått alls. En skit dag idag igen. Så mer? Jo till tre gick jag igång med middagen hade idag kotletter med pommes och såg en serie idag när jag åt. Det var sista avsnittet av deardevil. Så mer? Jo jag har en ny att se heter bodyhgard har sett två avsnitt men kommer se mer. Så mer? Jo jag vann inte nått idag heller ja det var igår men ser det idag men jag har laddat nytt till nästa vecka igen. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag men vi ses igen tills imonn. Jo jag har smörjt in mig med fett för att få bort fjällen har kört 10 dagar nu tills idag. Och fettet luktar skit jag hade det i kylen men så gick kylen sönder och jag fick ta ut det då håller det i tre månader och luktat skit. Nu skall jag till nästa vecka och veckan där på köra en gång dagen med salva och sedan varannan dag i två veckor till sedan är jag klar med detta och jag hoppas då att det blir bättre igen. Har fått mer nu av någon anledning som jag inte vet sedan tar det två till tre år att få bort om det ens går bort helt. Ja det är psoriasis som jag har fått på kroppen igen.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag är redo för att köra imonn om jag sover vill säga.

ROMAN: Nä inget idag heller.

TECKNING: Ja jag väntar på sista brevet och vad säger jag om kursen det var väldigt mycket om teckning men lite om hur man gör när man tecknar tycker jag.

MUSIK: Ja vinner jag i denna veckan ja nästa så kör jag igen.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Smile

Inga kommentarer: