tisdag 27 november 2018

Tisdag 27/11-2018 19:41

DAG: Jaha till natt igen då ja och inatt hade min app uppdaterat sig och gav inget alls hur jag sov för de hade tagit bort detta i den nya uppdateringen så jag får använda annan inatt så jag fick inget hur jag sov inatt alls men det var inte bra för jag var seg. Så kom ur sängen till 10:30 idag och fick i mig frukosten och så fick jag sedan vänta på att klockan skulle slå 11:30 då det var dags för att ta tabletterna. Så sedan väntade jag på att klockan skulle slå 12:30 då det var dags för att ta mig till ICA och handla allt jag behövde idag. Tog första rundan med kött sedan andra med allt utom kött. Och jag köpte för 2000 idag mer än jag burkar men jag hoppas att pengarna räcker ändå. Brukar få lite över en 200 eller 300 men  inte idag så jag får leva snålt tills jag vet vad jag har kvar. Så sedan var klockan redan tre och jag gick igång med middagen hade idag hamburgare och pommes och såg två serier idag när jag åt. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och choklad som jag köpte idag. Så mer? Nä jo jag har spelat lite spel idag som jag köpte igår spelade jag lite men dog med en gång i det så jag la ner. Annars har jag inte gjort mycket idag mer än handlat.

TRÄNING: Ja kör igen till torsdag så hoppas jag att jag sover med så jag kan gå igång igen som innan jag hade ont.

ROMAN: Ja jag tar tre tills imonn så jag hoppas att jag sover inatt så kan jag köra igen tills imonn.

MUSIK: Ja till nio idag så ringer de så har jag vunnit över millen men annars så kan jag vinna under millen och då ringer de inte alls. Men får jag över 50000 så går jag igång igen på denna punkt.

Så nu säger jag Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Smile

Inga kommentarer: