fredag 9 november 2018

Fredag 9/11-2018 19:31

DAG: Jaha till natt igen då ja och en lite bättre inatt än igår sov inatt 34 minuter rem. Kom ur sängen till 11:10 fick i mig frukosten och så väntade jag på att klockan skulle slå tolv. När den gjorde det så stack jag ner med tvätten och sedan upp igen. Så väntade till ett tiden sedan så stack jag ner igen och hängde upp den. Så när jag kom upp igen så stack jag till ICA för att handla lite. Sedan hem igen och jag var nere i källaren och fick med mig sängkläderna upp och så väntade jag på att klockan skulle slå fyra då det var dags för att få upp tvätten igen. När klockan slog så stack jag ner och fick upp tvätten och så gick jag igång med middagen. Hade idag kotletter med stripes och såg en serie när jag åt idag. Nä jag såg klart en film idag har fått lite till att se idag såg jag när jag gick upp på Netflix på datorn igen. Så mer? Jag hoppas att de ringer idag då  har jag vunnit men de har inte ringt ännu så jag tror inte det gav några stora pengar idag men kanske lite ser imonn om det gav nått. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag ses igen tills imonn.

TRÄNING: Nä inte nått idag.

ROMAN: Nä kass natt igen så nej inte nått.

TECKNING: Nä inte nått idag heller.

MUSIK: Ja om jag vinner idag och det är nog måste få i alla fall 50000 så kan jag köpa det jag vill och gå igång igen med denna punkt.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: