lördag 10 november 2018

Lördag 10/11-2018 19:40

DAG: Jaha till natt igen då och inatt sov jag rätt okey men var illa seg när jag kom ur sängen. Som jag säger så räcker det inte med en dag bra sömn och sedan allt annat kasst. Kom ur sängen till 11:30 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått. Jo jag gick igång med en film idag till två tiden nä det var 13:20 tiden men den höll på i två timmar idag. Så till fyra tiden så gick jag igång med middagen hade idag fläsk och löksås och såg en serie när jag åt idag nä jag gick igång med en film till men den hade jag sett så jag la ner. Och fick i mig en kopp kaffe och så har jag inte gjort mer idag en kass dag efter många kassa nätter så räcker inte en. Så mer? Jo jag kan ha vunnit idag då kommer jag vinna 300000 tusen och då kan jag gå igång med musiken igen. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Jo jag gjorde övningarna idag till tre tiden.

ROMAN: Nä inget idag heller.

TECKNING: Ja om jag sover inatt så kanske jag kör imonn lite.

MUSIK: Ja om jag vinner idag så kör jag igen på denna punkt.

Så jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: