torsdag 12 juli 2018

Torsdag 12/7-2018 19:40

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen. Har haft många nu tycker jag. Kom ur sängen till 10:30 tiden och fick i mig frukosten och så la jag mig igen. Så efter ett tag så tänkte jag köra lite roman men jag gav upp. Så sedan till tre stack jag till träningen och sedan hem igen. Hoppade stretchen idag igen och gick igång med middagen. Så såg en serie när jag åt idag. Och fick ingen kopp kaffe idag heller. Så mer? Bloggen blir bara kortare och kortare men jag hinner inte med att göra nått när jag inte sover. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag jag har inte gjort nått mer än att tränat lite inte allt. En skit dag och som vanligt kommer först en skit natt så även idag.

TRÄNING: Ja jag seg som fan idag när jag kom till träningen och gjorde inte allt idag jag tappade farten helt och la ner. Dock gjorde jag ben stretch idag nä det gjorde jag inte idag heller skippa allt idag. Men jag hoppas att jag kör till lördag igen och att jag sover med.

ROMAN: Ja jag kom igång lite idag men sedan sket det sig jag kom på ett par saker sedan la jag ner. Måste sova bättre snart igen.

TECKNING: Ja kör till söndag igen men jag vet inte vad jag skall göra men jag tror att jag kör datorn så kanske jag kan få nått upp på hemsidan sedan.

MUSIK: Ja jag avvaktar hur jag skall göra men om jag inte sover så blir det nog inte nått.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: