tisdag 10 juli 2018

Tisdag 10/7-2018 19:49

DAG: Jaha till natt igen men till igår innan glömde säga att grannen var uppe och pratade i mobil igår natt så natten blev lite kass. Men inatt så var det tyst men jag sov inte bra ändå inatt. Fick 43 minuter rem och det är kasst. Kom ur sängen till 10:00 tiden och fick i mig frukosten och mina tabletter och så gjorde jag inte nått idag heller. Jo jag laddade ner ett spel som var kasst och jag laddade ut det igen efter att jag hade testat det. Så mer? Jo kaffet kommer inte räcka fram tills jag kan köpa nytt. Så jag får ta en kopp per dag och då räcker det i åtta dagar till. Sedan får jag vara utan. Så mer? Jo till nio så smäller det igen och om jag vinner så ringde de mig till nio tiden. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag. Eller gör jag det? Nä jag kommer inte på mer att säga idag en kass dag och en kass natt så en skit dag igen. Jo till tre så gick jag igång med middagen hade idag karréer med stripes och såg en serie när jag åt. Efter detta fick jag i mig sista kopp kaffe som jag dricker på eftermiddagen idag. Får ta resten på morgonen. Denna månaden var en jävla skit månad och jag kan inte fatta varför jag fick så lite pengar kvar jag köpte inte nått så jag fattar inte varför jag inte har pengar kvar nu. Men de är slut så jag får leva på det jag har.

TRÄNING: Jaha till torsdag kör jag igen så hoppas jag att jag sover bättre då.

ROMAN: Ja jag vet när jag kommer igen på denna punkt men snart hoppas jag att jag sover igen. Och att jag sedan är pigg med när jag vaknar, vilket är ett lotteri som det nu ser ut.

TECKNING: Ja jag får se vad jag gör till söndag har inget kvar på brevet så jag kan köra vad som helst vi får se.

MUSIK: Ja jag får se när jag kör här igen det beror på sömnen det.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: