tisdag 3 juli 2018

Tisdag 3/7-2018 19:40

DAG: Jaha till natt igen då ja och en bra natt igen och jag var rätt pigg idag med. Men jag vet inte varför jag är pigg nu och inte innan. Kom ur sängen till 10:40 fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen, jag gick igång till ett tiden och höll på fram till 14:50 tiden. Då gick jag igång med middagen hade idag karréer med stripes och såg en serie när jag åt. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så glodde jag lite på Youtube. Så mer? Jo det är 454 mille i ett spel idag till nio så får jag ett samtal så kommer jag gå upp imonn och berätta mer. Men det blir nog som vanligt inte nått. Men jag håller tummarna. Så mer? Ja mer? Jo jag fick ta en 500ing av mina sparade pengar annars räcker inte pengarna denna månaden. Så en dålig månad den sämsta på länge och jag vet inte varför det blev så. Och det gillar jag inte det skall räcka men det gjorde det inte. Men jag räknade fel igen och denna gången så gick det åt fel håll. Det brukar betyda att jag får lite mer kvar men inte denna gången. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja kör igen till torsdag så jag hoppas att jag sover den natten med.

ROMAN: Ja det går rätt bra just nu att skriva det kanske inte blir så mycket som jag ville men jag är nöjd att det blir nått för innan så gick det inte alls med sömnen.

TECKNING: Ja kör igen till söndag på denna punkt.

MUSIK: Ja om sömnen håller i sig så blir det nog inget på denna punkt på ett tag.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Smile

Inga kommentarer: