onsdag 4 juli 2018

Onsdag 4/7-2018 19:50

DAG: Jaha till natt igen men inatt var det lite sämre natt så jag fick inget gjort idag nästan. Kom ur sängen till 11:20 och fick i mig frukosten och sedan tabletterna. Sedan gjorde jag inte nått idag jo jag spelade spelet idag och tog sista bossen så jag klarade spelet idag. Det var steamworld dig 2. Så och så satte jag igång med nästa spel idag det var subnautica och jag kan inte hitta bly men jag la ner orkade inte längre med detta. Så mer? Jo till tre tiden gick jag igång med middagen hade idag kotletter och pommes och såg en serie när jag åt. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så spelade jag lite till men hittade inte bly heller då. Så mer? Jo jag fick inget samtal igår så ingen storvinst men kanske lite. Ser det idag när jag kollar mailen. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Jo jag har packat väskan idag och är redo för att köra imonn. Hoppas bara jag sover bättre inatt.

ROMAN: Och inget på denna punkt idag.

TECKNING: Ja kör till söndag igen.

MUSIK: Ja vi får se om jag sover igen så kör jag roman annars skall vi se hur jag gör.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: