lördag 14 juli 2018

Lördag 14/7-2018 19:42

DAG: Jaha till natt igen och en kass natt igen har inte haft bra nätter på länge nu. Så kom ur sängen till 11:30 tiden och fick i mig frukosten och så la jag mig igen. Låg till 14:00 då jag kom upp och satte igång med inte nått. Men till tre så gick jag igång med middagen hade idag korv och pommes och såg en serie när jag åt idag. Jag måste äta korv för det är rätt billigt för maten kommer inte räcka denna månaden. Så jag köper korv går på en 18 för två middagar det är billigt och då räcker maten tills jag köper nytt. Så mer? Jo jag laddade ner ett spel idag det var gratis men jag fattar det inte helt. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag jo jag spelade lite Fortnite och dog igen med en gång.

TRÄNING: Ja jag hoppade stretchen idag igen men jag låg ända fram till två så jag hade ingen lust idag seg var jag med.

ROMAN: Jaha idag gjorde jag inte nått på denna punkt. Men imonn om jag sover vill säga…

TECKNING: Ja jag kör till söndag igen då ja.

MUSIK: Ja om jag har vunnit lite idag så kanske jag kan köra på denna punkten till nästa vecka igen. Ni ser på Twitter idag om det gav nått.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: