måndag 30 juli 2018

Måndag 30/7-2018 19:36

DAG: Jaha till natt igen då ja och i fredags och lördags hade jag superbra sömn men inatt inte. Men jag sov ändå en och en halvtimme rem så okey då. Kom ur sängen till 11:20 fick i mig frukosten och så mina tabletter. Sedan gjorde inte nått på hela dan idag. Så till tre stack jag till träningen och sedan hem igen. Idag gjorde jag nästan en hel stretch men inte helt. Så sedan fick jag i mig middagen såg en ny serie när jag åt idag sense 8 heter den såg första avsnittet idag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen tills imonn. En mini blogg igen tror jag visst.

TRÄNING: Ja jag körde allt idag och sedan gjorde jag en nästan hel stretch idag. Och jag har höjt vikterna om jag inte sa det innan och det är tungt på en del grejor ännu.

ROMAN: Så hann inte med nått idag men jag hoppas att jag sover tills imonn.

TECKNING: Ja jag vet inte vad jag skall göra till söndag men jag kanske gör lite 3D i ZBrushCore om jag kan komma på hur man gör men har jag tid så kan jag kolla på video som visar. Men vi får se till söndag hur jag sover och vad jag gör.

MUSIK: Ja om jag vinner så kan jag köra på denna punkt igen.

Så jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: