lördag 21 juli 2018

Lördag 21/7-2018 19:46

DAG: Jaha till natt  igen då ja och en små kass natt igen. Vaknade till nio tiden men låg till 11:00 innan jag kom upp. Fick i mig frukosten och så la jag mig igen tänkte jag ligger ett tag så blir jag piggare men idag gick det inte alls. Jag låg till ett sedan två och så tre och så la jag ner stretchen idag igen. Jag mådde illa idag efter att jag åt upp lite på botten av en chips påse men jag vet inte om det var detta som gjorde att jag mådde illa eller inte. Så jag la mig igen fram till 16:00 då gick jag igång med middagen jag tog lite pommes och kotletter men illa måendet gick bort när jag satte igång att äta. Såg en serie när jag åt och idag fick jag ingen kopp kaffe skall inte ta innan den 25é igen. Så mer? Jo jag köpte lite från nero idag kostade 300 så jag tog det så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn. En kass dag idag.

TRÄNING: Ja jag gjorde inte nått idag eftersom jag mådde illa så la jag ner helt.

ROMAN: Nä inget idag heller.

TECKNING: Ja jag hoppas att jag sover inatt så kör jag igen tills imonn.

MUSIK: Ja vi skall se om jag vann idag ja igår men ser det idag. Så kanske jag slår till med en keyboard och lite till.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: