måndag 23 juli 2018

Måndag 23/7-2018 19:31

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt inatt. Men jag har mig själv att skylla inatt. Jag satte igång att spela igår när jag skulle lägga mig. Men jag slutade till 22:00 men det hjälpte inte jag sov skit kasst. Kom ur sängen till 11:30 tiden fick i mig frukosten och så la jag mig igen. Låg till 14:30 och stack till träningen till tre. Men idag igen när jag gick hem så hade jag inte lust att gå. Så när jag kom hem så satte jag igång med middagen jag hoppade stretchen igen. Såg en serie när jag åt idag och fick ingen kopp kaffe idag heller. Så mer? Jo jag vann inte nått igår heller jo jag vann ju 114 på eurojackpot men inte mer. Så mer? Jo jag fick gjort idag det jag skulle göra igår på spelet så nu är jag klar med det. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja det var tur idag att jag låg och inte gjorde nått idag för jag orkade med allt idag men på vägen hem så hade jag igen problem att komma hem. Då är jag seg. Men hoppade stretchen igen idag.

ROMAN: Ja nu skall jag gå och lägga mig idag så jag hoppas att jag kan köra tills imonn.

TECKNING: Ja jag kör igen till söndag får se om jag kan göra det då.

MUSIK: Ja jag vet inte när jag kan gå igång igen men jag får se hur jag sover framöver.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: