lördag 28 juli 2018

Lördag 28/7-2018 19:40

DAG: Jaha till natt igen och när jag vaknade idag så kände jag mig rätt okey men sedan la jag mig igen och låg ända fram till 14:50. Så nej det var ingen bra natt inatt. Kom upp och gick igång med middagen hade idag karréer med stripes och såg en serie när jag åt. Så sedan så har jag inte gjort nått idag på hela dagen jo legat i sängen. Så ringde en släkting och jag skall ta och fiska lite till fredag nästa vecka. Så får jag lägga tvätten till söndag klockan 16:00 jag kommer hem till 16:07 om jag går snabbt vagnen kommer in till 16:02 så skall jag sedan gå hem med. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag en kass dag och en kass blogg idag igen. Jo jag har skrivit ut tidtabellerna så jag vet när jag skall sticka till fredag och sedan till söndag hem igen. Så mer? Jo jag hoppas att jag har vunnit lite idag ja igår men ser det idag. Jag har chans på 181000 först en chans på tre sedan en chans på 36 eftersom jag spelar på två ställen så får jag dubbel chans. Ni ser på Twitter idag om det gav nått. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja jag hoppade hela stretchen idag igen men kass natt så är det inte mycket att göra.

ROMAN: Ja jag hoppas att jag sover bättre till nästa vecka igen.

TECKNING: Ja jag kör tills imonn.

MUSIK: Ja vinner jag så kör jag keyboard och sång så vi får se om jag vann idag. Eller imonn har chans tills imonn med.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: