måndag 16 juli 2018

Måndag 16/7-2018 19:32

DAG: Jaha till natt och en skit natt inatt sov inte mer än 43 rem inatt och vaknade till 10:30 kom ur sängen till 11:20 fick i mig frukosten och så gick jag igång med inte nått. Har inte gjort nått på hela dan idag jo jag ringde till läkaren men hon ringde inte tillbaks jag fick inte rätt tabletter och så har jag fått ont i hjärtat tror jag att det är. Läste på tabletterna att om man hade någon med hjärtfel i släkten så var det inte bra. Jag har nog läst det som om jag skulle ha hjärtfel för morsan har fel och jag fick det igår när jag la mig. Det känns som om axeln är sned eller ur led och så gör det ont ner i armen med. Så efter detta så väntade jag på att någon skulle ringa men det gjorde de inte. Så jag stack till träningen till tre. Och sedan hem igen hoppade stretchen idag igen men gjorde benen. Så och fick i mig middagen såg en serie när jag åt idag. Så mer? Jo mitt hjärta har slagit snabbare med brukar ligga på en 52-55 i viloläge men nu ligger det på 70 och över. Så pulsen slår snabbare nu än innan. Jag tror att det är tabletterna med och nu gör det ont med. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja kass natt men jag gjorde allt idag när jag körde men inte stretchen bara benen idag igen.

ROMAN: Ja vi får se om jag sover bättre om jag kan ha kvar samma tabletter för de fungerar inte så bra nu så vi får se vad hon säger.

TECKNING: Ja kommer nog brevet snart igen så blir det nya saker att göra.

MUISK: Ja vi får se hur jag gör om jag inte sover bättre så men jag får vänta lite till innan jag bestämmer mig.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: