tisdag 17 juli 2018

Tisdag 17/7-2018 19:38

DAG: Jaha till natt igen då ja och en halv bra natt igen men idag var jag inte så seg som jag brukar vara så jag gick igång med romanen till ett tiden. Men jag fick i mig frukosten och så en kopp kaffe sedan gick jag igång med att vänta på att de skulle ringa idag och det gjorde de till ett tiden. Det var inga problem så jag kör på som innan med allt. Så sedan gick jag igång med middagen till tre tiden. Hade idag karréer med stripes och såg en film men jag såg inte hela idag. Kände inte för att se hela så jag la ner efter ett tag. Så mer? Jo morsan ringde när jag gick igång med middagen hon skall kollas imonn i magen jag hoppas att hon inte har magsår utan att det var när hon ramlade som det blev fel. Men jag får nog veta imonn. Så mer? Ja mer? Hoppas jag sover okey imonn med så jag kan få lite gjort på romanen igen imonn. Så mer? Nä kommer inte igår mer idag så ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja jag kör till torsdag igen och då hoppas jag att jag sover bättre så jag kan köra stretchen med.

ROMAN: Ja äntligen kom jag igång även om det var rätt sent och jag fick inte så mycket gjort så körde jag i alla fall. Det gick bra idag så jag hoppas att jag kan köra imonn med.

TECKNING: Ja idag fick jag nya brevet och det skall handla om förstorning och förminskning ja förstorning mest. Jag skall göra på en a4 sedan förstora upp till det dubbla på annat papper. Och jag har julpapper som jag kan använda till detta.

MUSIK: Ja jag hoppas att jag kan skriva imonn med så skjuter jag upp denna punkt ett tag till.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Smile

Inga kommentarer: