fredag 27 juli 2018

Fredag 27/7-2018 19:43

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kort natt men jag sov rätt okey ändå vaknade till sex tiden och kom ur sängen till nio tiden fick i mig frukosten och så väntade jag på att klockan skulle slå 11:30 då det är dags för mina tabletter. Så efter detta så väntade jag på att klockan skulle slå 12:30 då jag hade tänkt att dra till ICA för att handla. Och någon gång runt 12:30 till 13:00 stack jag till ICA för att handla första omgången. Det var kött och sedan andra omgången med allt annat utom kött. Och sedan hade jag ett presentkort på 300 som jag gjorde av på Akademibokhandeln jag trodde att det kostade 54 per pocket men jag såg på fel hemsida och det kostade 89 per bok men då fick jag en gratis och då fick jag fyra böcker och en penna för 300. Jag köpte King alla fyra. Har inte haft pengar på väldigt länge så jag har inte köpt böcker alls. Jag köpte mr mercedes ettan och tvåan sedan två till den som finner och väckelse. Har inte läst någon av dem så nu har jag att läsa ett bra tag. Jag håller på med en som jag lånade av grannen har inte läst på länge nu men jag skall komma igång igen nu hoppas jag. Så mer? Jo och jag kom hem till tre tiden jag åt en glass sedan gick jag igång med middagen hade idag hamburgare och pommes och såg en serie nä två när jag åt. Det var samma serie men två avsnitt idag och då tog den slut så nu har jag inte nått att se på ett tag. Så mer? Jo jag tror att jag räknade fel jag fick över efter jag köpte mat 500 så köpte jag för 100 så nu har jag 400 kvar sedan tror jag att jag räknade fel för jag får över ca: 1000 denna månaden och då är det som vanligt igen. Så mer? Ja idag är det eurojackpot och sedan en till som är dragning till nio ja 21:00 alltså. Och jag tror inte jag vinner högsta vinst men kanske lite det är dragning till sju här sedan är det 20:30 när jag spelar på lottoland. Ja mer? Nä jag kommer inte på mer idag ses igen tills imonn. Jo pengarna fick jag på undersökningar som jag gör ett par då och då till böckerna.

TRÄNING: Ja om jag sover så skall jag köra stretchen tills imonn.

ROMAN: Ja jag hoppas att jag sover inatt så kan jag köra igen på denna punkt imonn. Men inatt sov jag lite över fem timmar men var pigg när jag vaknade. Andra gånger sover jag 10 timmar och är skit trött. Jag förstår inte varför jag är pigg ibland och trött ibland.

TECKNING: Ja jag kör till söndag igen.

MUSIK: Ja jag hoppas att jag vinner så jag kan köpa lite och ta lite mer lektioner så jag kan köra här med.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Smile

Inga kommentarer: