fredag 6 juli 2018

Fredag 6/7-2018 19:33

DAG: Jaha idag vaknade jag på morgonen när grannen kom igång så jag missade mina morgonsömn idag. Fick en timme och en halv så rätt okey men inte så bra som innan. Så kom ur sängen till 11:10 och fick i mig frukosten och så tabletterna. Så sedan till tolv så stack jag ner och fick in tvätten. Sedan upp igen och till ett tiden stack jag ner igen och fick upp tvätten på tork och så stack jag till ICA för att handla lite. Så sedan hem igen och när jag kom hem så fick jag upp lakarna och så väntade jag på att klockan skulle slå fyra. Jo jag spelade lite med på subnautica och det gick okey idag igen. Så stack ner till tio i fyra och fick upp tvätten och så gick jag igång med middagen. Hade idag kotletter med stripes och såg en serie när jag åt. Så mer? Efter detta så spelade jag lite till och sedan har jag inte gjort nått mer idag. Men det är som det brukar vara på tvätt dagar. Så mer? Jo jag vann inte nått idag heller i alla fall så ringde de inte och då vinner man nog inte nått. Men jag har en chans på 100000 i alla fall men jag tror inte jag vann. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja om jag sover inatt så kör jag imonn. Vi hoppas på det.

ROMAN: Ja tills imonn hoppas jag att jag sover igen men det återstår att se. Och jag vet ännu inte varför jag sover en dag och inte den andra.

TECKNING: Ja till söndag igen.

MUSIK: Ja vi får se om jag går på denna punkt igen om ett tag eller om jag kör romanen istället jag hoppas på roman.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: