fredag 20 juli 2018

Fredag 20/7-2018 19:36

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen vaknade redan till åtta tiden och kunde sedan inte somna om igen. Kom ur sängen till nio tiden och fick i mig frukosten och så hörde jag att något lät men jag visste inte vad det var. Så idag var brödet mögligt igen jag skall aldrig mer köpa det brödet för det möglar med en gång. Så jag fick ta knäcke tre stycken tog jag idag. Så sedan väntade jag på att klockan skulle slå 11:30 så jag fick ta mina tabletter. Så sedan till 12:00 stack jag ner och fick in tvätten sedan upp igen. Så till 12:45 stack jag ner igen och fick upp tvätten på tork sedan upp igen. Jag stack till ICA idag till 13:15 tiden men jag glömde en sak idag och så köpte jag kaffe. Får sticka tills imonn skall till apoteket idag innan sju men jag glömde detta och för sticka imonn de stänger till tre så jag får sticka till ett tiden eller innan. Så mer? Jag ringde igår om detta men glömde idag. Så mer? Jo jag fick i mig middagen till halv fem idag jag tog upp tvätten till fyra tiden och sedan gick jag igång med middagen. Så såg en film när jag åt men hann inte se hela idag så jag ser imonn resten. Så mer? Jo jag har inte spelat idag alls men jag har inte haft lust heller så. Kanske tills imonn om jag sover kasst igen. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja om allt går som jag vill så kör jag stretch imonn till tre tiden då måste jag köra allt igen. Så jag hoppas att jag sover inatt.

ROMAN: Ja idag ville det sig inte men inatt hoppas jag att jag sover igen. Så kör jag igen tills imonn.

TECKNING: Ja det blir att köra förstorning kanske svår kanske lätt jag får se till söndag hur det blir.

MUSIK: Ja jag kan ha vunnit 89 000 idag ser efter jag har kollat mailen så ni får veta på Twitter idag om det gav nått.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: