söndag 8 juli 2018

Söndag 8/7-2018 19:55

DAG: Jaha till natt igen då ja och en bra natt med mycket sömn men ändå var jag idag seg när jag vaknade till 11:00 tiden ja jag kom upp då. Så gick igång med dammsugningen till ett tiden. Efter den så gick jag igång med teckningen och körde den fram till tre tiden. Mer om detta nedan. Så då gick jag igång med middagen hade idag korv och pommes och såg en serie när jag åt idag. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så har jag inte gjort mer idag en kass dag men en bra natt. Och  jag kan fortfarande inte fatta varför jag är seg en dag men inte en annan. Jag sover bra men är ändå seg när jag kommer upp. Jag kan bara tänka mig att det har med tabletterna att göra men jag fattar inte varför jag är seg en dag och inte en annan. Så mer? Jo jag har kollat lite idag på nya webbverktyg och jag har nog kommit på vad jag skall köpa sedan. Jag kan använda de jag har till den 26 mars 2020. Sedan måste jag köpa nya men det går på en hel del kommer gå på mer än 3000 och sedan kommer mer till. Men jag har ett tag på mig innan jag måste bestämma mig så jag ser efter annat med. Så mer? Jo jag vann igår 154 på eurojackpot så nu har jag pengar till att spela i en vecka till när två till. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan och jag är redo att köra till måndag igen.

ROMAN: Ja jag hoppas att jag sover inatt men också att jag är pigg när jag vaknar med annars spelar det ingen roll hur bra jag sover.

TECKNING: Ja tecknade idag men inget jag vill lägga upp blev inte så bra inte kasst men inte så bra som jag ville ha det. Så jag la inte upp nått idag heller.

MUISK: Ja om jag sover bra men ändå är trött så kan jag inte köra på denna punkten heller. Vi får se hur det går.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: