onsdag 11 juli 2018

Onsdag 11/7-2018 19:45

DAG: Jaha till natt igen och en kass natt igen vaknade till nio tiden och var seg som fan. Men kom upp och fick i mig frukosten och så la jag mig igen. Idag låg jag ända till 14:30 innan jag kom ur sängen. Till tre gick jag igång med middagen hade idag karréer med pommes och såg en serie när jag åt. Så sedan diskade jag och fick inte i mig en kopp kaffe har inte det så  jag får vara utan till kvällen. Så sedan har jag laddat hem ett program som jag hoppas att jag kan köpa i slutet av månaden går på 180 och är klocka som går att ställa på ringning så datorn vaknar och alarmet går igång. Så mer? Har lagt in födelsedagar ni idag och kanske lägger in mer sedan. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger så tills vi ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag är redo för träningen imonn.

ROMAN: Jaha jag vet inte när jag kör här igen om jag är så seg så vet i fan när jag kommer skriva igen.

TECKNING: Ja kör till söndag men jag vet inte vad.

MUSIK: Ja får se hur jag gör på denna punkt men jag dröjer lite med detta så jag får lite mer tid till att fundera ut vad jag skall göra.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: