torsdag 31 augusti 2017

Torsdag 31/8-2017 20:21

DAG: Jaha till natt igen då och sov rätt okey för att inte sova hemma sov inatt 79% och somnade till ett tiden eller om det var två. Jag var hos mina släktingar och åkte till onsdag och sedan på idag så gick vi ut och fiskade i havet men fick inte nått. Så vi kom hem till tre tiden och sedan ja klockan var nog innan tre för vi åkte till bussen till 15:15 så åkte bussen hem till 15:46. Jag bytte vid Hjalmar Brantings platsen och åkte sedan till Redbergsplatsen med 17. Och jag åkte till Brastad sedan hem igen. Så mer jo ni fick en liten uppdatering igår till tio tiden då låg jag i sängen så det blev en kort en. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja skall köra imonn men jag måste ut och handla med men vi får se hur jag sover inatt.

ROMAN: Ja skall köra imonn om jag sover så skall jag ut och handla med så vi får se hur det går.

TECKNING: Ja kör till söndag så får vi se hur det går då.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: