torsdag 17 augusti 2017

Torsdag 17/8-2017 20:28

DAG: Jaha till natt igen då ja och sov inatt 88% så det var så där men kom ur sängen till 10:30 och fick i mig frukosten. Sedan gick jag igång med romanen fram till 14:30 tiden. Till tre så stack jag till träningen och sedan hem igen. Hoppade stretchen idag ja jag gjorde lite sedan gav jag upp. Så gick jag igång med middagen såg lite på teven hade en film men den var kass så jag såg på annat. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så bäddade jag sängen. Så såg jag en recension på ett spel och det var kasst som bara den. Så mer? Jo morsan ringde med innan jag gick igång med bloggen. Så det var allt för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde idag men idag var det segt och jag blev rätt sen idag. Kom hem och gjorde lite stretch men hoppade det mesta idag.

ROMAN: Lite seg natt men jag gick igång ändå idag och det gick bra.

TECKNING: Ja kör till söndag igen är tanken så jag hoppas att jag sover natten fram till detta.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: