tisdag 1 augusti 2017

Tisdag 1/8-2017 21:01

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen vaknade till fyra tiden och sov sedan korta stunder fram till 10:30 då dagen var kass. Fick i mig frukosten och så satte jag igång att spela har tagit nästa alla tempel har nog nu fyra kvar att ta så har jag alla. Då kan jag gå igång med svärds fighten igen. Så mer? Jo till 14:30 stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Spelade sedan mer och körde nu med det är därför jag är sen nu. Så mer? En kass dag men fick ändå lite gjort på spelet så okey då da. Mer? Nä kommer igen imonn med mera då och då hoppas jag att jag sover så jag kan köra romanen igen.

TRÄNING: Har ont i ryggen men jag har suttit för mycket med spelet så jag hoppas att det går bort snart av sig själv. Men till torsdag kör jag igen.

ROMAN: Nä inte nått idag.

TECKNING: Ja tänkte jag kör igång men hoppade det idag kände inte för det idag.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: