torsdag 10 augusti 2017

Torsdag 10/8-2017 20:09

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt inatt. Detta trotts att jag tog stark tablett. Kom ur sängen till 10:00 tiden idag och fick i mig frukosten och så fick jag i mig tabletterna till 11:30 och till 11:40 så stack jag till vagnen. Så till ett tiden så åkte vi till kapellet och allt gick igång till två. Det var en bra begravning allt var bra. Efter det så fick vi kaffe och landgång och tårta. Sedan åkte jag med morsan hem och fixade en grej och sedan åkte jag hem. Skippade middag idag men fick i mig fyra knäcke mackor. Så mer? En ledsam dag idag. Sad smile

TRÄNING: Ja skall köra imonn träningen så jag hoppas att jag sover inatt.

ROMAN: Ja imonn skall jag till apoteket och så skall jag ringa med och beställa mer recept så imonn hinner jag inte med denna punkt men till lördag hoppas jag att jag kör igen.

TECKNING: Ja söndag kör jag igen hoppas jag.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: