lördag 12 augusti 2017

Lördag 12/8-2017 20:22

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen sov inatt 73% kom ur sängen till 10:00 och fick i mig frukosten och sedan fick jag i mig tabletterna till 11:25 tiden. Så sedan la jag ner allt idag efter kass natt så gjorde jag inget idag. Jo jag pillade med dropbox som inte laddade in mina foton idag. Jag felsökte i två timmar minst och sedan så skickade jag ett mail om felet men så till fem tiden så kollade jag om mobilen var uppkopplad och det var den inte. Jag satte igång flygläget när jag var på begravningen och sedan slog jag av det och då trodde jag att den skulle koppla upp sig men det gjorde den inte. Så jag fick koppla in wifi för hand och så löste sig problemet som jag hade pillat med i timmar. Så sedan till tre tiden så gick jag igång med middagen hade idag hamburgare och pommes och såg en serie när jag åt idag. Men serien hade spelats in fyra gånger och jag fattar inte varför. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så bäddade jag sängen. Så mer? Hoppas att jag sover tills imonn så jag kan köra lite teckning i alla fall. Men hur det gick ser ni imonn.

TRÄNING: Ja körde en övning idag sedan gav jag upp och gick igång med middagen. Gillar inte att jag får så kassa nätter hela tiden hade hoppats att det skulle ta slut nu.

ROMAN: Nä inget på denna punkt idag heller men till nästa vecka så kör jag igen hoppas jag.

TECKNING: Ja om jag sover så kör jag imonn igen då blir det nog kroki tror jag att det heter. Mer om detta imonn.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: