lördag 26 augusti 2017

Lördag 26/8-2017 20:46

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt inatt sov illa fram till fyra tiden sedan sov jag inte mer. Kom ur sängen idag till 10:30 fick i mig frukosten och så la jag ner att göra nått idag. Ja jag tänkte jag kunde köra lite men jag la ner tillslut ändå. Så och jag spelade lite men det gick inte så bra idag så jag la ner det med. Så till tre tiden så gick jag igång med middagen hade idag korv och klyft och såg en film men såg inte klart idag. Ser imonn resten det var en fransk film med rappaport eller vad han nu heter. Så mer? Jo idag har jag tecknat lite mer om detta nedan. Så mer? Jo jag hoppas att jag vann lite igår men ser det idag så ni får se tills idag på Twitter om det gav nått. Så mer? Nä en kass natt och en kass dag idag.

TRÄNING: Ja hoppade stretchen helt idag. Men jag tar igen till måndag hoppas jag.

ROMAN: Nä jag tänkte gå igång men hoppade det idag för kass natt igår sov jag okey dagen innan men inte inatt.

TECKNING: Ja körd lite idag på datorn jag gjorde med ett program men där fanns inte penna utan jag fick ta en tusch och det gick så där jag kunde inte skissa innan och fick göra med en gång. Men jag bestämde mig för att köpa till detta program så jag kan köra med penna kommer gå på en 65 tror jag eller nått sånt. Sedan gjorde jag en till i ett annat program som jag körde en stund men jag skall göra mer på den sedan. Imonn hoppas jag om jag hinner vill säga.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: