fredag 18 augusti 2017

Fredag 18/8-2017 20:22

DAG: Jaha till natt igen då ja och en riktigt skit natt inatt vaknade till 04:30 och efter det sov jag inte mer idag. Kom ur sängen till 10:30 och fixade till tvättkorgen för att tvätta då upptäckte jag att jag hade glömt sängkläder förra gången jag tvättade men det var någon som hade tagit dem eller slängt dem för det fanns inget där nere. Så jag fick bort med lakan påslakan och ett örngott. Jag har mer påslakan och örngott men inte lakan. Så jag fick beställa idag och då ligger jag redan 250 back denna månaden. Suck ja och den nya månaden har inte startat ännu. Så var nere med tvätten och sedan upp igen. Sedan var jag nere och hängde upp och så upp och slog ett samtal. Sedan stack jag till ICA för att köpa lite men jag fick pengar över idag jag hade en check på 50 som jag betalade med idag så jag fick pengar över. Jag hade 100 för denna veckan och sedan 100 för nästa vecka. Så mer? Jo jag glömde tiden idag så jag stack inte ner förrän till fyra idag. Jag såg på Youtube och glömde tiden idag. Så sedan upp igen och bäddade sängen med samma lakan denna gången. Så kommer om två dagar eller lite till på posten det nya lakanet. Så mer? Jo jag gick igång med middagen till fyra tiden efter att jag hade varit nere och hämtat tvätten. Men jag gick inte igång med ugnen innan utan när jag kom upp så klockan hann bli 16:30 innan jag gick igång med middagen. Jag hade kotletter med stripes och såg en film när jag åt idag men såg inte hela utan bara en bit spolade idag lite. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så bäddade jag sängen.  Så skannade jag datorerna idag med och uppdaterade lite på musikdatorn och jag fick av installera och sedan installera om igen så det tog tid idag att fixa dem. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja om jag sover så kör jag imonn. Så skall jag köra hela och sedan är veckan över på denna punkt.

ROMAN: Nä inget idag men tills imonn hoppas jag att jag kan köra igen.

TECKNING: Ja kör till söndag så får vi se hur jag sover och hur det går på denna punkt då.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile Sad smile

Inga kommentarer: