fredag 11 augusti 2017

Fredag 11/8-2017 20:19

DAG: Jaha natt igen då ja och en kass natt tog stark tablett igår igen men sov illa vaknade redan till fyra tiden idag. Kom ur sängen till 10:00 och fick i mig en storfrukost idag. Med ägg bacon och bröd. Så sedan efter detta så ringde jag och beställde från apoteket. Sedan var tänkt att jag skulle sticka till apoteket och köpa lite men kom inte iväg idag förrän till 14:00 tiden så jag var sen idag. Jag var på apoteket och sedan på ICA och så hem igen. Så till tre så stack jag till trängen och sedan hem igen. Idag gjorde jag armhävningarna och lite till sedan skippade jag resten. Kass natt så jag tänkte skit i det. Så sedan fick jag i mig middagen och så en kopp kaffe och så bäddade jag sängen med. Så mer? Inte en vanlig fredag idag eftersom jag tränade idag. Så mer? Nä kommer inte på mer jo jag fick ett samtal med idag till just innan jag gick till träningen. Så nu kommer jag inte på mer att säga så vi ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja lite segt idag men jag fick allt gjort ändå ja jag hoppade gången igen idag och sedan stretchen men jag gjorde det som behövdes idag på stretchen men inte allt.

ROMAN: Ja kass natt så inget idag men tills imonn hoppas jag att jag kan köra igen.

TECKNING: Ja skall köra till söndag vi får se vad det blir mer om detta sedan.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: