onsdag 9 augusti 2017

Onsdag 9/8-2017 20:27

DAG: Jaha till natt och en rätt okey natt inatt sov 91% men fick inget gjort idag alls. Kom ur sängen till 10:30 tiden och fick i mig frukosten. Sedan tappade jag farten helt och la ner allt idag. Så jag har inte gjort nått idag inte spelat inte nått. Till tre tiden gick jag igång med middagen hade idag fisk och mos gott mos. Såg en film när jag åt idag som var okey. Sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så bäddade jag sängen. Så till 18:00 tiden slog jag en signal till morsan och hörde hur vi gör imonn. Så mer? Nä inget mer idag imonn är det begravning och så hem igen.

TRÄNING: Ja kör till fredag denna veckan så imonn blir det inte nått på denna punkt.

ROMAN: Ja bra natt men kass dag idag. Men till fredag hoppas jag komma igång igen.

TECKNING: Ja skall köra till söndag så får vi se hur det går då.

Jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: