söndag 27 augusti 2017

Söndag 27/8-2017 20:10

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen. Somnade inte förrän till 04:55 och sov sedan kasst fram till 11:00. Fick i mig en macka så jag kunde ta tabletterna till 11:30 tiden. Så sedan dammsög jag till 12:00 tiden men jag var illa seg idag så jag låg på sängen ett bra tag innan jag kom igång. Så efter att jag hade dammsugit så gick jag igång med teckningen. Körde den en timme nått sånt. Och sedan till tre tiden gick jag igång med middagen. Hade idag korv och mos och såg resten av filmen idag när jag åt. Sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så bäddade jag sängen. Så mer? Jo jag har inte fått samtal idag så jag vann inte mycket men kanske lite ni får veta på Twitter idag om det gav nått. Så mer? Jo jag la in 100 på mitt paypal konto idag får se när pengarna kommer in. Hade svarat på frågor och fått lite som jag la in idag.

TRÄNING: Ja har packat idag och jag är redo för att köra imonn kan bara hoppas att jag sover inatt.

ROMAN: Ja kör imonn om jag sover så vi hoppas på det så återkommer jag imonn med mera info.

TECKNING: Ja körde idag men det är segt idag så jag körde en timme eller lite mer. Men jag hade svårt att fokusera idag. Kör mer en annan dag vi får se när det blir.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: