tisdag 29 augusti 2017

Tisdag 29/8-2017 20:32

DAG: Jaha till natt och en skit natt igen vaknade till sex tiden och sov sedan inte mer. Kom ur sängen till 10:30 nä till tio idag fick i mig frukosten och så fick jag vänta på att ta tabletterna till 11:30. Så sedan till ett tiden gick jag igång med romanen trotts kass natt och det gick okey idag. La ner till 14:30 tiden och ringde till morsan till tre tiden sedan gick jag igång med middagen. Hade idag kotletter och klyft och såg en serie när jag åt idag nä två hann jag med idag. Så mer? En okey dag idag trotts kass natt för jag kom igång med romanen ändå fast att jag inte hade sovit bra idag. Så sedan kommer jag kanske igen imonn med ny blogg men då blir det nog en kort blogg för jag är inte hemma imonn. Så jag kanske lägger in i blogg eller så blir det igen till torsdag jag kommer igen. Men bloggen men vi får se om jag hinner med det imonn eller inte. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så vi ses kanske imonn eller annars till torsdag vid åtta tiden.

TRÄNING: Ja jag kommer träna denna veckan till fredag och så tvätta till lördag eftersom jag inte är hemma så blir det så.

ROMAN: Ja sov illa men lyckades ändå få till lite idag och jag är nöjd med detta efter kass natt igen. Igen blir det nog till fredag jag kör om jag sover vill säga. Vi hoppas på det.

TECKNING: Ja kör igen till söndag så hoppas jag att jag sover den natten med.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: