onsdag 2 augusti 2017

Onsdag 2/8-2017 20:13

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit bra natt inatt. Sov inatt 96% vilket är riktigt bra. Men jag fick inget alls gjort idag på hela dan idag. Kom ur sängen till 10:30 och fick i mig frukosten. Sedan tappade jag farten och la ner allt. Jag spelade lite idag annars har jag inte gjort nått på hela dan. Så kan säga att jag la upp ny statistik igår morse glömde säga det igår. Så mer? Jo jag fick ett samtal från morsan idag till när jag åt middag. Jag gick igång med middagen till 15:30 tiden hade idag hamburgare och pommes och såg inte på nått idag fanns inget att se idag alls. Efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så spelade jag lite till. Har tagit alla tempel så jag har fullt på hjärtan nu och så testade jag på svärds kampen idag men dog nästan med en gång. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja skall packa idag efter bloggen så kör jag igen tills imonn.

ROMAN: Ja vi hoppas på sömn inatt igen så kör jag imonn.

TECKNING: Ja kör till söndag igen hoppas jag.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: