fredag 4 augusti 2017

Fredag 4/8-2017 20:17

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen. Sov illa och vaknade till fem tiden låg sedan fram till 10:30 då jag kom ur sängen och fick i mig frukosten. Så sedan till tolv så stack jag ner med tvätten och fick in den. Sedan upp igen och har idag inte gjort nått på hela dan. Jo jag var ute en sväng och köpte godis till två tiden eller kanske till halv tre tiden. Så mer? Kass natt och en kass dag idag. Fick inte nått gjort idag men jag har spelat lite spel idag på datorn. Men annars inte nått mer en skit dag idag. Sedan var det någon som ringde men la på hann inte se nummer och svarar jag så kan jag inte se vem det var sedan. Jo jag ringde till värden idag det var stopp i avloppet i tvättstugan idag så jag fick moppa golvet. Så mer? Kan nog inte se vem det var på internet heller tror jag ser nog bara i telefonen inte på internet. Så mer? Jo jag såg på internet det gick att se och jag vet vem det var som ringde och la på idag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja imonn så måste jag göra stretchen får ont i kroppen nu när jag har hoppat så många gånger. Så imonn så kör jag igen.

ROMAN: Ja jag hoppas på sömn så kör jag imonn igen.

TECKNING: Ja skall köra tills söndag igen hoppas jag så måste jag köra lite till sedan måste köra gamla övningar med för att komma igång igen. Men vi ser till söndag hur det går med det.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: