onsdag 23 augusti 2017

Onsdag 23/8-2017 20:31

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen kom ur sängen till 10:30 tiden och fick  i mig frukosten och tabletterna. Så sedan till två tiden stack jag till ICA för att köpa lite godis igen. Fick med mig lite lakrits och chips idag sedan hem igen. Så till tre tiden gick jag igång med middagen hade idag fisk och mos och såg en serie när jag åt. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så bäddade jag sängen. Har inte gjort nått idag på hela dagen. Men jag fick ett samtal och jag kommer inte göra nått denna veckan kanske nästa. Så mer? Nä inget mer idag ses igen imonn. Jo jag hoppas att jag har vunnit lite idag ser när jag kollar mailen idag ni ser på Twitter idag om det gav nått. Bloggen blir bara kortare och kortare.

TRÄNING: Ja har tagit fram för imonn så jag hoppas att jag sover så kör jag igen imonn.

ROMAN: Nä inte nått idag men imonn hoppas jag på.

TECKNING: Ja nu kör jag till söndag eftersom det andra inte blev av.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: