torsdag 24 augusti 2017

Torsdag 24/8-2017 20:10

DAG: Jaha till natt igen då ja och en bra natt inatt sov 92% men kom inte ur sängen förrän till 11:55 var illa seg idag när jag vaknade. Jag fick i mig en macka och sedan tabletterna till tolv tiden idag sent men jag kom inte ur sängen idag. Så trotts att jag sov bra så var jag seg som bara den idag. Så gick igång med romanen till ett tiden och la ner till 14:40 tiden och till tre så stack jag till träningen. Så sedan hem igen och lite stretch idag och sedan middagen. Stekte köttbullar idag igen och mos. Såg en film som var kass när jag åt idag. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så bäddade jag sängen och så såg jag lite på Youtube idag med innan jag gick igång med bloggen med. Så mer? Ja jag vann inte nått igår heller såg jag igår efter bloggen men tills idag kanske ser idag men inte allt ser resten imonn. Så mer? Ja mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde idag och det gick bra men jag hoppade det mesta av stretchen idag tar igen det till måndag eller kanske till lördag hoppas jag.

ROMAN: Ja seg morgon idag men jag kom igång ändå tillslut och körde och det gick okey men då hade jag en bra natt med men jag hoppas på mer sådant framöver med.

TECKNING: Ja kör till söndag igen men denna teckning kommer ta tid att göra det är mycket detaljer att göra på den. Så skall jag testa sätt att göra skugga med får se hur det går med det.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: