söndag 6 augusti 2017

Söndag 6/8-2017 20:25

DAG: Jaha till natt igen då ja och en bra natt inatt sov 92% och det är mycket för en söndag ja till en söndag. Kom ur sängen till 10:50 tiden och fick i mig frukosten och tabletterna. Så sedan så satte jag igång med att dammsuga till 12:30 tiden. Efter detta så satte jag igång med att teckna fram till 14:30 tiden. Och till tre tiden så försökte jag gå igång med middagen men kom inte igång förrän till 15:50 tiden maten var klar till 16:20. Hade idag karréer med stripes och såg en film som var så där men jag hade inte annat att se idag. Handlade om två krypskyttar en ryss och en tysk. Men den gick ner och var okey. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så bäddade jag sängen. Och just nu innan jag gick igång med bloggen så packade jag väskan för träningen imonn. Så mer? Jo jag kanske har vunnit lite idag men ni ser på Twitter idag om det gav nått. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan och jag är redo för träningen imonn. Kan bara hoppas att jag sover inatt så.

ROMAN: Ja skall köra imonn hoppas jag så jag blir klar med denna näst sista personen och kör sedan igång med sista.

TECKNING: Ja körde idag och jag gjorde alla övningar ja jag har en kvar som jag kör till söndag igen om jag hittar motiv vill säga. Det gick okey idag så än finns det hopp.

Så jag är klar för idag och säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: