torsdag 3 augusti 2017

Torsdag 3/8-2017 20:20

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt inatt men fick inget gjort på hela dagen idag. Jo inte helt rätt jag skrev till 14:30 tiden men sedan gav jag upp för dagen. Kom ur sängen till 10:50 tiden och fick i mig frukosten och så fick jag i mig tabletterna. Så sedan så gick jag igång med romanen till 13:00 tiden och körde sedan fram till 14:30. Så till tre stack jag till träningen sedan hem igen. Idag stretchade jag och sedan middagen. Såg på en film men jag hade sett den innan så jag la ner den idag. Så efter middagen fick jag i mig en kopp kaffe och så bäddade jag sängen. Så mer? Jag somnade sent igår först var det ena grannen som gick igång med teven och sedan var det andra grannen som gick igång. Så jag somnade till ett tiden igår. Men sov ändå 91% och det är okey. Så mer? Jo jag vann igår inte så mycket men lite så jag kan spela till nästa vecka med. Så mer? Nä nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde idag och det gick bra idag sedan körde jag stretchen och allt nä inte gången på gymmet den hoppade jag idag. Men en bra dag idag.

ROMAN: Ja fick en och en halv timme idag och det är jag nöjd med efter lite kass start på natten igår. Är inne på sista sidan av näst sista personen idag.

TECKNING: Ja till söndag hoppas jag att jag kör.

Så imonn skall jag tvätta igen måste göra det för jag skall på begravningen till torsdag nästa vecka och då måste jag träna till fredag så jag flyttade tvätten tills imonn. Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: