söndag 20 augusti 2017

Söndag 20/8-2017 20:13

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen sov inatt 88% och det är inte så bra. Kom ur sängen till 10:30 tiden och fick idag i mig en storfrukost med ägg, bacon och bröd. Så sedan gick jag igång med dammsugningen till ett tiden eller om det var till 12:30 nått sånt var det. Efter detta så körde jag igång med teckningen körde den idag fram till 15:00 mer om detta nedan. Så till fyra tiden gick jag igång med middagen hade idag karréer med klyft och såg inte på nått idag fanns inget att se idag heller men det kommer igen till slutet av denna månaden då går det igång igen på teven. Så fick i mig en kopp kaffe och så bäddade jag sängen med. Så mer? Jo jag hoppas på lite idag jag vann iså fall igår men ser det idag när jag kollar mailen ni ser på Twitter idag om det gav nått. Så mer? Jo jag läste klart boken idag och den var bra. Kaninjägaren av Kepler kan rekommendera om ni inte har läst. Gick igång med nya boken idag men hann inte nått idag men det är en som jag läste innan men detta utspelar sig innan första boken. Han skriver ganska rått lite för rått för mig men jag skall se hur denna är. Ahnhem den nionde graven skall köra igång kanske tills imonn. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja skall köra imonn skall packa idag har inte gjort det än men gör det efter bloggen tänkte jag. Så hoppas vi på sömn inatt med som vanligt.

ROMAN: Ja då kör jag imonn om jag sover vill säga men jag hoppas det. Ni får veta hur det gick imonn.

TECKNING: Ja körde idag och det gick okey har kommit halva övningen så jag har två saker till att göra till söndag.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: