onsdag 16 augusti 2017

Onsdag 16/8-2017 20:42

DAG: Jaha bättre natt inatt sov 91% och kom ur sängen till 10:30 fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till 12:30 tiden. Körde idag fram till 14:30 då jag stack till apoteket och sedan hem igen. Gick igång med middagen till 15:30 tiden hade idag kotletter med ris och såg en film idag när jag åt den var okey men inte mer. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste lite med gjorde detta innan jag stack till apoteket med. Så mer? En okey dag idag men så var det en okey natt med. Ja jag kommer inte på mer att säga idag så ses igen imonn.


TRÄNING: Ja skall köra imonn skall få fram kläderna idag och sedan kör jag imonn igen.


ROMAN: Ja äntligen lite gjort det gick okey idag men jag skulle behöva mer dagar med sömn om jag skall kunna skriva sedan mer. Jag hoppas att sömnen kommer om ett tag igen.


TECKNING: Ja idag kom nya brevet och det handlar om hus och sånt detta brevet skall köra till söndag igen.


Så dagen är slut och jag säger Tjingeling!    Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: