lördag 1 april 2017

Lördag 1/4-2017 20:09

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen var illa seg när jag vaknade idag men fick ändå gå upp för att ta tabletterna. Så efter detta så satte jag igång med pianot fram till 15:00 då jag gick igång med middagen. Jag hoppade stretchen idag efter kass natt. Så hade idag pepparbiff med ris och pepparsås och såg en film när jag åt. Falk. Så har inte sett alla i serien så jag har den på inspelning. Så mer? Jo sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag igång att spela igen till sex tiden fram till sju. Så mer? En kass dag idag har hela tiden känt för att lägga mig igen och inte göra nått. Så sedan har inte problemet med blogg programmet försvunnit det är kvar jag gjorde en ominstallation så hoppas jag att det försvinner men det återstår att se. Så mer? Jo jag fick i mig lite knäcke idag just innan jag gick igång med bloggen. Nä nu har jag inte mer att säga. Jo jag gjorde uppdatering av hemsidan idag jag la upp statistik för Mars 2017.

TRÄNING: Ja till måndag hoppas jag att jag kan köra igen som jag skall men det återstår att se hur jag sover igen.

ROMAN: Ja när kör jag igång igen?

MUSIK: Ja idag har jag lärt mig första kadensen och tar nästa imonn hoppas bara jag sover så jag inte är så seg som idag.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: