fredag 7 april 2017

Fredag 7/4-2017 20:15

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass sådan inatt igen. Somnade dåligt igår och vaknade sedan till fyra tiden och kunde sedan inte somna om igen. Kom upp till 10:00 tiden och fick sedan vänta med frukosten till 11:00 tiden. Hade idag ägg, bacon och stekt bröd en stor frukost idag. Så sedan stack jag ner med tvätten till tolv tiden och sedan upp igen. Jag fick ett sms om att mina grejor hade kommit och jag stack till ICA för att handla och sedan hämtade jag upp grejorna med fick ta omväg för dem för de kom inte till dit jag ville utan till annat ställe. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses imonn.

TRÄNING: Ja skall köra till nästa måndag och torsdag då hoppas jag att jag kan köra allt igen.

ROMAN: Ja skall läsa klart boken jag fick av grannen så jag kan lämna tillbaks den igen måste ske snart.

MUSIK: Ja gick inte bra idag men jag kör igen tills imonn.

TECKNING: Ja fick det idag en linjal och tusch pennor och andra pennor och en skalpell med blad så glömde jag kolla om den andra linjalen kom idag men hon sa att de ringer så den har nog inte kommit. Så kör jag till söndag igen då.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! clip_image001 clip_image002 clip_image001[1] clip_image003

Inga kommentarer: