fredag 14 april 2017

Fredag 14/4-2017 21:03

DAG: Ja illa sen idag så jag tar kort blogg idag. Sov illa fram till sex tiden kom ur sängen till 10:30 fick i mig frukosten sedan stack jag till ICA för att handla lite sedan hem. Skulle skanna datorerna idag och det gick bra på ena men inte andra har tappat uppkopplingen och det går inte att komma ut på den. Jag har pillat med detta hela dan idag och inte kunnat lösa det. Så jag la upp på forum så hoppas jag att någon svarar trotts att det är påsk. Så mer? Jo jag fick i mig lite mat med hade idag kotletter med klyft och såg en serie när jag åt. Så har jag spelat lite idag med.  Ja det var allt för idag ses igen imonn då skall jag köra pianot och sedan kolla om någon har svarat. Så ses igen imonn.

TRÄNING: Nä inte nått idag.

ROMAN: Nä inte nått idag på detta heller.

MUSIK: Nä men kör igen tills imonn.

TECKNING: Ja jag kör till söndag igen hoppas jag.

Så dagen är slut och en kass natt och en kass dag. Tjingeling! clip_image001 clip_image002 clip_image001[1] clip_image003

Inga kommentarer: