tisdag 11 april 2017

Tisdag 11/4-2017 20:19

DAG: Jaha till natt igen då ja och somnade inte som jag ville igår och vaknade sedan till tio trodde jag men klockan var bara sex efter detta så somnade jag inte igen utan låg vaken till 10:30 då jag kom ur sängen. Fick i mig en storfrukost idag med stekt ägg och börd och bacon. Så efter detta så tappade jag farten helt och gjorde inte nått på hela dan idag. Så en kass dag idag men så brukar det bli efter kass natt. Spelade lite men gav upp och så spelade jag pianot lite med men gav upp detta med. En kass dag idag. Så till tre tiden så gick jag igång med middagen hade idag korv och stripes och såg en serie som gick igång denna veckan igen. Såg en annan serie med idag och efter detta så har jag inte gjort nått. Kass dag idag men kommer igen tills imonn hoppas jag. Då skall jag ut och handla lite sedan vet jag inte vad jag skall göra men jag spelar nog pianot tror jag.

TRÄNING: Ja skall köra övningarna idag tänkte göra dem innan jag hade inte nått att göra men kom då inte på detta så jag får ta dem nu efter bloggen.

ROMAN: Ja tre veckor kvar sedan går jag igång igen.

MUSIK: Ja idag så spelade jag igenom båda och så la jag ner hade ingen lust idag alls.

TECKNING: Ja idag hade jag kunna köra men jag kom inte på det idag och hade inte heller lust tror jag. Vi får se imonn.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! clip_image001clip_image002 clip_image003 clip_image004

Inga kommentarer: