söndag 9 april 2017

Söndag 9/4-2017 20:19

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen vaknade till nio tiden och sov sedan inte igen. Kom ur sängen till 10:45 tiden och fick idag i mig en storfrukost med kokt ägg och makrill mackor. Så sedan gick jag igång med att dammsuga till tolv tiden och efter detta gick jag igång med pianot ett tag. Men jag la ner idag eftersom jag inte kommer gå på kursen nästa vecka eftersom det är lov så har jag tid på mig att göra det. Så jag körde lite spel men tappade farten snart och gick igång med teckningen. Körde den idag fram till 15:00 då jag gick igång med middagen. Hade idag karréer med pommes och såg en serie idag när jag åt. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så nu innan jag gick igång ett ägg och två knäcke mackor på kvälls kvisten. Så mer? Nä det var nog allt för idag det tror jag. Ja jag kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja skall packa idag för träningen imonn. Så hoppas jag att jag kan köra allt imonn med.

ROMAN: Ja månadens slut.

MUSIK: Körde igenom båda kadenserna idag sedan gav jag upp för dagen.

TECKNING: Ja körde idag och fick användning för ritbrädan och sedan också linjalen jag fick igår nä till fredag. Det gick bra idag på denna punkt.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! clip_image001 clip_image002 clip_image001[1] clip_image003

Inga kommentarer: