lördag 8 april 2017

Lördag 8/4-2017 20:38

DAG: Jaha till natt igen och en kass natt igen vaknade idag till elva tiden och var seg som fan. Kunde inte somna igår utan låg länge innan jag tillslut somnade. Så men jag fick ta mig upp snabbt för att få i mig tabletterna. Så efter detta så la jag mig igen och låg till 14:00 innan jag gick igång med pianot. Körde det idag fram till 15:00 då jag gick igång med middagen hade idag karréer med mos och såg inte nått idag. Alla mina serier är slut och jag har inte sett nått idag på teven. Så mer? En kass dag idag men som vanligt börjar dem med kass natt. Men jag spelat lite idag och det gick okey. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja skulle ha kört idag men hoppade det idag. Jag hoppas jag kommer igen till måndag igen.

ROMAN: Ja slutet av månaden så kommer jag igen på denna punkt hoppas jag.

MUSIK: Ja körde en timme idag och sedan efter middagen en timme till och det gick okey idag. Repeterar imonn så är jag sedan klar till tisdag även om jag tror att de hoppar nästa vecka eftersom det är påsk så jag har en vecka till på mig.

TECKNING: Ja har fått mina grejor ja nästa alla så jag kan köra imonn får se hur det går då.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: