torsdag 27 april 2017

Torsdag 27/4-2017 20:13

DAG: Jaha till natt igen då ja och en lite bättre natt inatt än innan men sov inte så länge jag ville inatt heller. Vaknade till nio tiden och kom ur sängen till 10:30 fick idag i mig en storfrukost med ägg bröd och bacon. Så sedan så gjorde jag inte nått idag heller valde att ta det lugnt ett tag till. Men jag satte igång musikdatorn för skann igen och idag kom jag på vad som var felet. Det är inte virusskyddet som är fel på utan backuppen. Jag gick igång med skannern och det stod 1% i flera timmar och nu vet jag varför den gjord så. Jag har en extern hårddisk och där backas allt upp men när den gör detta så gör den en ny fil varje gång den backar upp. Så den tar allt och backar upp igen vilket gör att hårddisken blir full jag hade 380GB på den och det var orsaken att skannern visade ett så länge. För jag har nog en 30GB på och sedan 380 och det tar en evighet innan den går upp till två eftersom filen ja disken ligger på 380 så är 30 inte stort alls. Så det var inget fel på skannern alls och idag tog jag bort hela skiten och la in ny backupp på två mappar så blir det inte stort igen. Jag tänkte inte på den disken alls men det var ju därför den gick så illa långsamt för att F disken var så stor. Så idag har jag löst ett problem med den datorn och nu är jag igång igen. Så till dagen jag har annars inte gjort nått idag men till tre så stack jag till träningen och sedan hem igen. Gjorde övningarna idag när jag kom hem och så gick jag igång med middagen. Hade idag köttbullar igen och med mos och såg en serie när jag åt. Så mer? Jag hoppas att jag sover lite bättre igen tills nästa vecka så går jag igång med romanen igen vi hoppas på det. Så jag fick i mig en kopp kaffe och så stängde jag av musikdatorn efter att den hade backat upp filerna.

TRÄNING: Ja körde idag men jag hoppade cykeln och gången idag och stack hem istället men ryggen är bättre så jag hoppas att det inte tar så många månader att komma igång igen med träningen igen. Skall till henne till den 3e så får vi se vad hon säger.

ROMAN: Ja snart hoppas jag att jag kommer igång igen på denna punkt.

TECKNING: Ja imonn skall vi se om jag kör igång på denna punkt men kanske så väntar jag till nästa vecka igen.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: