onsdag 26 april 2017

Onsdag 26/4-2017 20:03

DAG: Jaha till natten igen då ja och en kass natt igen vaknade tidigt igen och sov sedan inte mer. Kom ur sängen till 10:30 tiden och fick i mig frukosten. Efter detta så gjorde jag inte nått fram till två tiden då jag stack till ICA för att handla lite. Så sedan hem och så har jag inte gjort nått på hela dan idag men jag tänkte jag skulle köra inte nått fram tills nästa vecka och gå igång då. Skulle idag ha köpt en linjal och en penna men glömde det idag får ta till fredag igen. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde övningarna idag till sju tiden och så har jag tagit fram för imonn.

ROMAN: Ja skall se om jag sover bättre till nästa vecka så kör jag igång då. Tar paus denna veckan med.

MUSIK: Ja kör en sista post innan jag lägger ner denna punkten för ett tag.

TECKNING: Ja idag hade jag kunnat men gjorde det ej men jag tar igen det till slutet av veckan.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: