fredag 28 april 2017

Fredag 28/4-2017 20:23

DAG: Jaha till natt igen och en kass natt igen vaknade ett otal gånger under natten och kom sedan ur sängen till 10:30 tiden. Fick i mig frukosten och så skulle jag sedan ut och handla lite gjorde detta till ett tiden. Köpte lite mat och lite från bokaffären en linjal och en penna. Så sedan hem igen och innan detta så skannade jag båda datorerna och båda tog en timme att skanna inte som innan en dygn. Så fixade jag ett fel med musikprogrammet med så nu är allt igång igen och alla problem borta. Så skall vi se om backupp programmet låser sig igen idag fick nytt skall se om problemet är borta nu eller kvar. Så mer? Jo jag gick igång med middagen till tre tiden idag hade idag karréer med klyft och såg två serier idag när jag åt. Så mer? Jo jag fick i mig en kopp kaffe och så ringde morsan idag med. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde övningarna idag till sju tiden så får vi se hur lång tid det tar att komma igen med resten av dem med ja då stretchen igen så hoppas jag att jag sover bättre med.

ROMAN: Ja har inte läst idag alls men skall köra igång tills imonn med en stund så jag kommer igång igen.

TECKNING: Ja hade kunna köra idag men gjorde det inte tar en paus ett tag så kommer jag igen sedan.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! clip_image001 clip_image002 clip_image001[1] clip_image003

Inga kommentarer: