söndag 16 april 2017

Söndag 16/4-2017 20:13

DAG: Jaha till natt igen och en kass natt igen sov illa fram till nio tiden sedan kom jag ur sängen till 11:00 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång att dammsuga. Så efter detta så satte jag mig och spelade fram till 15:00 tiden då jag gick igång med middagen. Hade idag benfri kotlett och pommes. Så såg en film men la ner hade inte lust idag så jag la ner och fick i mig en kopp kaffe. Så sedan kom jag på idag att det jag trodde om spelet inte var rätt så jag drog där ifrån och skall gå igång med nytt till nästa gång jag spelar. Så mer? Jo jag satte mig och tecknade lite men kände inte för det idag så jag la ner för dagen. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så vi ses tills imonn igen.

TRÄNING: Ja har packat för imonn och jag är redo för att köra men imonn finns ingen personal så jag får ta mig in ändå det är söndag och påsk.

ROMAN: Ja satte mig och läste idag ett antal kapitel måste läsa klar så jag kan lämna tillbaks boken snart.

MUSIK: Ja körde mina kadenser idag och det gick okey så hoppas jag att jag kommer ihåg dem tills tisdag med.

TECKNING: Ja idag gick skit dåligt och jag la ner detta brevet tror jag sedan nästa med det är om reklam som jag inte kommer göra och ritningar som jag inte heller kommer göra. Så en skit dag på denna punkt idag.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! clip_image001 clip_image002 clip_image001[1] clip_image003

Inga kommentarer: